miercuri, 30 mai 2007

Fericirea costă ... 5 lei

Un copil în masină cu tatăl, vede nişte prostituate care fac trotuarul.
Copilul:
- Tati, tati, cine sunt doamnele alea?
Tatăl (jenat):
- Nimeni, nimeni, uite pe partea cealaltă ce magazin de jucării!
- Da, da, l-am văzut, da' cine sunt doamnele alea?
- Aaaa, sunt vînzătoare ambulante.
- Daaa!? ... şi ce vînd?
- Vînd ... aaa ... un pic de fericire.
Copilul începe să se gîndească la asta şi abia ajuns acasă, sparge puşculiţa, ia 5 lei cu gîndul să meargă să-şi cumpere nişte fericire.
Merge la una din prostituate şi-i spune:
- Doamnă, vă rog frumos, îmi puteţi vinde nişte fericire de 5 lei?
Femeia ramîne blocată, dar fiind perioada de criză decide să nu piardă 5 lei. Îl duce pe baieţel la ea acasa şi-i prepară trei felii de pîine cu Nutela.
Seara, copilul vine acasă şi-şi găseşte parinţii preocupaţi.
- Unde-ai fost? Ne-am făcut probleme.
- Am fost la doamnele alea să cumpar nişte fericire.
Tatăl (alb ca varul):
- Ahhhaa ... şi ... cum a fost?
- Păi, pe primele două le-am rezolvat, pe-a treia doar am lins-o şi gata.

Niciun comentariu: