luni, 18 iunie 2007

Evadarea IV (Somnul)

Ochii pot fi un loc perfect pentru a te ascunde. Pleoapa te acoperă aproape în totalitate, din creştet pînă la glezne. Îţi rămîn dezvelite picioarele, mai bine zis o parte din călcîie. Asta aşa ca o poliţă de asigurare, că te poate salva cineva cînd îţi va fi prea rău. În rest, înoţi pe retină, căutînd cel mai bun loc pentru a privi telenovela sufletului tău. Ţi-ai dat seama, te-ai ascuns în ochii mei şi acum te priveşti cum dormi îndrăgostită.
- Arăt bine! Chiar îmi place de mine! îmi spui, trîntindu-mi un zîmbet satisfăcut.
- Esti modestă, îi răspund, lăsînd-o să se contemple. Partea fizică dormea. Întinsă. Ştii, ar trebui să vezi cum arăţi la mine în inimă. Ai un aer ciudat de incitant, iar plămînii nu rezistă şi te ţin mereu în braţe. Din dragoste. De asta am probleme cu respiraţia.
Atunci Oana m-a privit puţin şi a început să cînte.
Nu eram atent la ce-mi fluiera ea în pupilă, ci mai degrabă, am preferat să o privesc. E clar că patul cu dor dezleagă dorinţele. Alfaerotismul şi metaerotismul se contopesc şi mă transformă, din "îndrăgostit după tine" în "înnebunit după tine", din prieten în amant, din amant în iubit. Nimic nu se pierde, totul se transformă. Şi asta doar pentru că aseară te priveam cum visezi.
Deodată, mi-am simţit retina zgîriată de parcă m-a fulgerat ceva. Cineva te-a prins de călcîi şi te-a tras din ochiul meu. Aaaaaaa, erai chiar tu, te-ai trezit şi îmi tot şopteşti că mă iubeşti.

Niciun comentariu: